Outlander 02×13

Oglądam sobie kątem oka i nagle trafia mnie muzyczka..

ach, jak ja lubię taką nutę.. w dodatku dowiedziałam się (szukając na YT tegoż utworu), że człowiek wykonuje jeszcze inny utworek, który mi się podoba, a został wykorzystany w Dirty Dancing 🙂
na YT nie znalazłam, ale na jakiś stronach .ru owszem.. więc czym prędzej ściągnęłam (był przycisk „download”, czy to znaczy, że ściągam na legalu?) i wstawiam tutaj, bo na YT nie można samych plików mp3, a nie chce mi się robić filmiku ze zdjęć..

tak więc do posłuchania pan Solomon Burke – Baby, Come On Home 🙂

 

Skomentuj

