Most szpiegów – Bridge of Spies

Perfekcyjny Tom Hanks. Mój najulubieńszy aktor 🙂

Historia trochę podkolorowana (tak mi się wydaje) ze strony amerykańskiej – nie wierzę, by rosyjskiego szpiega nie przesłuchiwano i nie używano „szczególnych” środków, by choć trochę z niego wyciągnąć, jak to miało miejsce z amerykańskim szpiegiem w ZSRR. Poza tym podobała mi się gra aktorów, klimat, trochę irytowała muzyka rodem z Disneya, nieadekwatna do akcji.

Jak dla mnie 8*

PS. Na Filmwebie film oznaczony jako ‚thriller’, wg mnie to polityczny thriller, co nieco zawęża tematykę 🙂

Skomentuj

